Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky 

 

1.Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s pravidly obchodu, s možnostmi platby, dodacími podmínkami.

2. Žádáme Vás, abyste ve svém zájmu uváděli přesné a pravdivé údaje do objednávky. Každá objednávka je po odeslání potvrzena e-mailovou zprávou ve které máte poslední možnost zkontrolovat správnost vyplněných údajů. Pokud je v objednávce z nějakého důvodu chyba, kontaktujte nás do 24 hodin od uskutečnění objednávky.

3. Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky.

4. Prodejce neodpovídá za škody vzniklé s přepravou, to je třeba řešit ihned s přepravcem. Kupující má dle §367/2000 Sb., právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě a to vše na náklady kupujícího. Prodejce se zavazuje k navrácení peněz do 14 dnů od přijetí balíčku.

5. Předpokládaná doba dodání je 2-5 pracovních dnů, od přijetí platby v případě, že je zboží skladem

6. Zboží šité na zakázku má dobu dodání 0-4 týdny, zakázky vyřizuji v co nejkratším možném termínu 

  

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Naším cílem je vyřešit reklamaci vždy k Vaší spokojenosti.

Reklamační řád vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě. Na veškeré zboží se uplatňuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

 

Uplatnění reklamace

  • K reklamačnímu řízení bude přijato celý komplet zboží nebo jen její poškozená část. S přiloženým dokladem o koupi, fakturou či jiným dokladem stvrzujícím nákup u prodejce . Reklamaci je možné uplatnit e-mailem, písemně nebo telefonicky a to na adrese:

Monika Prudilová, Kunice 85, Lysice 679 71

IČO: 09495126

mobil: +420 773 992 322

e-mail: momabi@seznam.cz

 

Zboží lze reklamovat, jestliže:

  • bylo dodáno zboží s vadou
  • bylo dodáno jiné než objednané zboží.

 

Postup reklamace

  • Zákazník neprodleně informuje prodejce o zjištění vadného stavu výrobku.
  • Zákazník zašle vadné zboží, doručený doklad a popis vady na adresu prodejce
  • Náklady spojené s doručením vadného zboží hradí zákazník.
  • Prodejce je povinen vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů od doručení vadného zboží zákazníkem zpět.
  • Zákazník bude o vyřízení reklamace informován telefonicky, emailem nebo písemně ve stanovené lhůtě.
  • Prodejce si vyhrazuje právo nepřijmout zásilky s dobírkou či doručované jiným způsobem než je stanovený v tomto reklamačním řádu.

 

Garance vrácení peněz do 14 dnů bez udání důvodu

  • Zákazník má možnost v souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 vrátit zboží do 14 dnů od doručení bez udání důvodu.
  • V případě vrácení peněz do 14 dnů je kupující povinen uhradit expediční náklady, které jsou spojené s vrácením zboží .
  • Aby bylo možno tomuto vyhovět, je nutné:
    • Zboží, které budete odesílat v rámci této záruky zpět na adresu obchodníka, musí být v původním obalu, nesmí být použité a s originálním dokladem o koupi.
    • Zboží zaslané na dobírku nebude přijato.
    • Částky za zboží budou  vráceny bezhotovostním způsobem na bankovní účet sdělený zákazníkem.

     

  •  Platební podmínky a dodání zboží

    Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:

    • bezhotovostně platební kartou prostřednictvím bankovních tlačítek platební brány Shoptet Pay
    • bezhotovostně převodem na účet prodávajícího prostřednictvím platební brány Shoptet Pay
    • dobírkou v hotovosti při předání zboží,
    • v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru v provozovně

     

Ochrana osobních údajů

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Korex s.r.o. veškeré údaje získané od zákazníků užívá výhradně pro vnitřní potřebu společnosti a neposkytuje je třetím osobám. Bez výslovného souhlasu zákazníků nakládáme s jejich osobními údaji pouze a výhradně v rozsahu, který připouští zákon o ochraně osobních údajů, a to především v § 5 odst. 2 písm. b) a v § 5 odst. 6.